Der er en række informationer og muligheder for kommunikation relevante for ledere, bestyrelse og andre omkring gruppen tilgængelig på forskellige platforme. Nedenfor er der en kort gennemgang af disse og efterfølgende flere detaljer.
Hjemmesiden (hvor dette er skrevet) indeholder information til alle omkring gruppen. Det er også her man kan se program og planer og tilmelde sig til arrangementer.
LederIntra indeholder referater, invitationer og planlægningsdokumenter om vores arrangementer, guides og politikker, hjælpedokumenter og meget mere.
- LederIntranettet er baseret på en simpel folderstruktur i Google Drev (følg linket i boksen til højre). Der er læseadgang for alle.
- For at kunne oprette dokumenter skal du have en Google (gmail) konto. Skriv til gruppeleder og få adgang.
- Upload jeres invitationer til Arrangementer Aktiviteter og navngiv <ååååmmdd gren emne>
Medlemsservice bruges til medlemsadministration, oprettelse af arrangementer og regnskab mv. Medlemsservice tilgås via linket øverst til højre på denne side.
Facebook siden (hjortespring) bruger vi til løbende information og uploader billeder fra gruppens aktiviteter. Følg linket 'f' nederst på denne side.
Facebook grupper bruger vi til kommunikation og til orientering i mindre fora.
- HjortespringVoksne
- Medlemsservice - Bruger til bruger
- WebHjælp: For alle Gruppeweb og Facebook-folk i DDS
- Det Danske Spejderkorps
- Gruppeledere i DDS
Mail adresse; vi har en generel mail adresse, der videresender alle mails til gruppeleder. Mail adressen fremgår nederst på siden.
Andre relevante informationskilder er blandt andet
- DDS Hjemmeside, dds.dk
- Hareskov division, hjemmeside
- Hareskov division, FB side
- https://naturstyrelsen.dk/